söndag 21 februari 2010

DEBUT

Det här är min debut i bloggvärlden. Efter att ha vart en flitig läsare det senaste året är det nu dags att bjuda tillbaka. Här kommer ni att kunna följa mig i kampen mot övervikten och mot målet att komma under 70 kilostrecket på vågen. Siffrorna kommer inte att vara det viktigaste, men det går inte att komma ifrån att de är en bra måttstock. Tanken är att jag ska följa Viktklubbs upplägg och räkna kalorier. Jag har testat tidigare och vet att det fungerar för mig. Mina måldatum är några av sommarens höjdpunkter bl.a. Vätternrundan, Vansbrosimningen och Lidingöloppet. Kanske kommer jag att lägga till nya mål under resans gång. Det är bara jag som kan göra jobbet, men snälla peppa mig och kom med kommentarer och förslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar