torsdag 14 oktober 2010

UNDERBAR HÖST

Det är inte alltid det blir som man hoppas och trott, men det kan bli bra ändå. Valde under hösten att ta ett avbrott från viktminskningsresan. Det började med att jag blev sjuk efter semestern. En envis förkylning som inte gav med sig förrän jag fick pencilin. När jag äntligen kände mig piggare blev det stora och positiva förändringar på jobbet. Jag har haft en underbar höst och min övervikt har liksom inte spelat någon roll. Livet har vart bra ändå. Övervikten är dock inte hållbar i längden och nu är det dags för nya tag. Idag har jag vart iväg och vägt mig. Inga roliga siffror, men inte så farligt ändå. Jag ska nu köra tre veckor på VLC för att få en rivstart. Mitt mål under dessa veckor är förutom att få bra resultat på vågen och med måttbandet, även göra minst ett blogginlägg om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar