onsdag 18 augusti 2010

NYTT TRÄNINGSSCHEMA

Har funderat mycket över träningsfrekvens sista tiden. Hur mycket ska jag träna och vad? Lyssnar och läser mycket om vad andra tycker och tänker. Gör en snabb analys av mina tre veckor när jag lyckades gå ner hela 5,9 kilo. Då gick jag långa power walks och körde enstaka spinningpass. Vikten rasade och jag var pigg både i kroppen och i sinnet. Har slarvat de senaste veckorna. Inte enbart med maten utan främst med power walksen. Genast känns det i kroppen. Glädjen är borta och magen är svullen. Nu krävs det åtgärder. Måste komma in i träningsrutinerna igen. Det är extra viktigt att komma igång med morgonpromenaderna. Spinningen är under kontroll.


Har den senaste veckan vart hostig, men så snart det går över SKA jag komma igång med tuffare konditionsträning. Tittar på höstschemat från Friskis&Svettis. Det ser lovande ut. Kan absolut inte skylla på schemat. Varje dag finns det minst ett pass som jag vill och kan gå på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar